Jeg har en firmamobil – hvilke systemer kan jeg benytte?

Du kan idag benytte både bycykel- og pendlersystemet. Pendlersystemet kræver registrering og betaling via hjemmesiden. Herefter skal du kun benytte din mobil til at operere systemet.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg punkterer eller oplever anden defekt på min lejede cykel?

Dækkene er ikke luftfyldte, men punktérfrie.

Sker der andre uheld med cyklen, skal du blot kontakte det opgivne servicenummer +45 6039 6060 – enten direkte på tlf. eller via SMS udenfor åbningstiden. Oplys problemet/fejlen samt evt. position, og vores serviceteam vil afhjælpe hurtigst muligt.

 

Hvordan låser jeg cyklen, når jeg er på tur?

Brug wirelåsen som følger cyklen. Kode til låsen har du modtaget på SMS.

 

Skal pendlercyklen stilles i stander hver dag?

Du råder over pendlercyklen i hele lejeperioden og kan have cyklen stående, hvor du vil indtil den sidste leje dag kl 24.00. Eneste krav er, at cyklen låses forsvarligt med den tilhørende wirelås.

 

Depositum – hvorfor og hvordan sikres det?

For at sikre os at pendlercyklen bliver ordentlig behandlet i kundens varetægt, betales der depositum. 

 

Hvilke kreditkort accepteres?

Klik på vores ’Handelsbetingelser’ – her vil det fremgå, hvilke betalingskort vores system accepterer.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg har afleveret cyklen korrekt, men at dette ikke bliver registreret korrekt i systemet?

Hvis ikke får man en SMS kvittering ved aflevering, er cyklen ikke afleveret korrekt. Tjek om lyset på standeren lyser rødt.

Ved fejl kontaktes vi via servicetelefonen.